Indien u niet tevreden bent over onze producten of diensten, neem dan zo snel als mogelijk contact met ons op. U kunt telefonisch contact met ons opnemen via 035 6018730, een e-mail sturen naar info@sksstore.nl of schriftelijk een klacht indienen. Dit kan door een brief te sturen naar onderstaand adres of per e-mail naar info@sksstore.nl
SKS Store
Postbus 3092
3760BD Soest
Omschrijf in uw brief duidelijk wat de klacht is. Vermeld in de brief ook uw naam, adres, woonplaats, telefoonnummer en de locatie waar het om gaat.
Afhandeling
SKS Store zal uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst afhandelen. Indien de klacht niet binnen deze periode opgelost kan worden, dan wordt u hiervan op de hoogte gebracht, met een indicatie van de vertragingsduur.
SKS Store
SKS Store
De Schans
Ma: 13:00 – 17:30 uur
Di – vr: 10:00 – 17:30 uur
Za: 09:00 – 17:00 uur
Zo: Gesloten
Spullen brengen
De Schans
Ma: 13:00 – 17:00 uur
Di – vr: 08:30 – 17:30 uur
Za: 09:00 – 17:00 uur
Zo: Gesloten
SKS Store
van Weedestraat
Ma: 13:00 – 17:30 uur
Di – vr 09:30 – 17:30 uur
Za: 09:00 – 17:00 uur
Zo: Gesloten
SKS Store
Zuid Promenade
Ma: Gesloten
Di – vr: 10:00 – 17:00 uur
Za: 10:00 – 17:00 uur
Zo: Gesloten
Hergebruik
Stimuleren van hergebruik van goederen en grondstoffen
Milieu
Bevorderen van een schoner milieu en bestrijding van afval
Sociaal
Kansen creëren voor mensen met een afstand tot de arbeidsmarkt
Ontwikkelen
Motiveren, begeleiden en scholen van werknemers en vrijwilligers
MVO
Stimuleren en ondersteunen van duurzame en maatschappelijke activiteiten
Hergebruik
Stimuleren van hergebruik van goederen en grondstoffen
Milieu
Bevorderen van een schoner milieu en bestrijding van afval
Sociaal
Kansen creëren voor mensen met een afstand tot de arbeidsmarkt
Ontwikkelen
Motiveren, begeleiden en scholen van werknemers en vrijwilligers
MVO
Stimuleren en ondersteunen van duurzame en maatschappelijke activiteiten