Indien u niet tevreden bent over onze producten of diensten, neem dan zo snel als mogelijk contact met ons op. U kunt telefonisch contact met ons opnemen via 035 6018730, een e-mail sturen naar info@sksstore.nl of schriftelijk een klacht indienen. Dit kan door een brief te sturen naar onderstaand adres of per e-mail naar info@sksstore.nl

SKS Store
Postbus 3092
3760BD Soest

Omschrijf in uw brief duidelijk wat de klacht is. Vermeld in de brief ook uw naam, adres, woonplaats, telefoonnummer en de locatie waar het om gaat.

Olaf kijkt naar beneden | SKS Store

Afhandeling

SKS Store zal uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst afhandelen. Indien de klacht niet binnen deze periode opgelost kan worden, dan wordt u hiervan op de hoogte gebracht, met een indicatie van de vertragingsduur.

SKS Store

SKS Store
De Schans

Ma: 13:00 – 17:30 uur
Di – vr: 10:00 – 17:30 uur
Za: 09:00 – 17:00 uur
Zo: Gesloten

Spullen brengen
De Schans

Ma: 13:00 – 17:00 uur
Di – vr: 08:30 – 17:30 uur
Za: 09:00 – 17:00 uur
Zo: Gesloten

SKS Store
van Weedestraat

Ma: 13:00 – 17:30 uur
Di – vr 09:30 – 17:30 uur
Za: 09:00 – 17:00 uur
Zo: Gesloten

SKS Store
Zuid Promenade

Ma: Gesloten
Di – vr: 10:00 – 17:00 uur
Za: 10:00 – 17:00 uur
Zo: Gesloten

Hergebruik

Stimuleren van hergebruik van goederen en grondstoffen

Milieu

Bevorderen van een schoner milieu en bestrijding van afval

Sociaal

Kansen creëren voor mensen met een afstand tot de arbeidsmarkt

Ontwikkelen

Motiveren, begeleiden en scholen van werknemers en vrijwilligers

MVO

Stimuleren en ondersteunen van duurzame en maatschappelijke activiteiten

Hergebruik

Stimuleren van hergebruik van goederen en grondstoffen

Milieu

Bevorderen van een schoner milieu en bestrijding van afval

Sociaal

Kansen creëren voor mensen met een afstand tot de arbeidsmarkt

Ontwikkelen

Motiveren, begeleiden en scholen van werknemers en vrijwilligers

MVO

Stimuleren en ondersteunen van duurzame en maatschappelijke activiteiten